12 Kasım 2011 Cumartesi

aşk filmleri yasaklansın..

Dizi  izlemeyi çok sevmem.. ama tam bir filmkoliğim. Ne kadar film varsa ayırmam izlerim ancak bütün kadınlar gibi romantik, aşk kokan filmleri izlemeyi daha bir severim. Kasımda aşk başkadır, Not; seni seviyorum, pretty women... unutulmaz love story... filmler ayrı güzel de ya müzikleri sanki o aşkı anlatıyor.. eşsiz! Ancak film sonrası tam bir kabus.  Nedense her seferinde bir de yakışıklıysa başroldeki adama vurulurum.. kadını ise ee azıcık çekemem:) Etkilendiğim romantik filmler sonrası ise hayatım tam bir Bridget Jones günlüğüne benzer. Çikolatalara boğulup, düşüncelere dalarım; neden böyle bir erkek yok! Gözü benden başka bir şey görmeyen.. işyerimi,evimi güllerle donatan.. beni lunaparka götürüp, kahkalara boğan... karda sokakta dolaşıp, bir kafede sıcak kahve ısmarlayıp romantik sözler sarf eden! Yatağa atmak için 1001 plan yapmayan..benim için bütün hayatını, geçmişini geride bırakan! Ailesine rest çeken, babasının parasını reddeden! Üstüne yakışıklı olup,harika vücuda sahip olan.. akan salyalarıma aldırmayıp beni en esaslısından öpen! Ve beni pijamalarımla, hasta, tipi kaymış şekilde görüp yine de aşkı devam eden (bkz.Aşk mesajı)! ahh ahhh tamam az şey istemedim biliyorum ama bu filmlerdekinden istiyorum bende.. elimde değil. Nasıl erkek Hürremi izleyip o memelerden , Angelina'yı izleyip öyle dudaklardan istiyorsa, bende o filmlerde ki erkeklerden istiyorum. İşin daha kötüsü bu çok etkilendiğim film sırasında hayatımda bir erkek varsa vay haline..filmi unutana kadar adama hayatı kabus ediyorum. Neredeyse niye çükün var o zaman bunları yapamıyorsana getiriyorum işi. Analarımız dinledikleri masallardan etkilenip beyaz atlı prensi bekledikleri gibi bende her romantik film sonrası beyaz yürekli adamı bekliyorum! Hollywood filmlerini yapan yönetmenlere duyurum var; tez elden bu romantik, harika vücutlu, taş gibi poposu, altın pipili adamları filmlerde oynatmayın! benden söylemesi... yoksa kadınlar çıldıracak! Benim gibi:)

2 yorum:

  1. belki sende bulursun öyle bir beyaz atlı prensini o seni cıldırmaktan kurtarır

    YanıtlaSil
  2. Anlık olarak öyle bir sürü erkek bulursun meraklanma..
    nasil ki biz erkekler o kadınlara bayılıyorsak (anlık olarak)
    sende bayılıp bayılıp izlersin...
    unutma ki onlar gerçek değil film :D

    seni takip eden biri olarak belirteyim
    ayarın iyice kaçmış gülüm... 16 yasında yeni ergenler gibi duruyorsun canan..

    YanıtlaSil