7 Ekim 2011 Cuma

Evdeki günlerde ne konuşulur....

Geçenlerde bizim ailenin günü var. Daha önce hiç gün tecrübem olmamış... aman benim ne işim var günde. Yok kocam şöyle.. dantelinin modelini alıyım mı..falımda üç vakte kadar kim geliyor.. türünden sohbetler beni bozar. Ancak o kadar ısrar edildi ki bu güne katılmam için , nasıl boşluğuma geldiyse 
bende  tamam dedim. Dedim demesine ama ben mazeret arıyorum gitmemek için. Allah'ım hastalanayım,istifra edeyim ,ateşim çıksın, fırtına kopsun ne biliyim bir şey olsun da gitmeyim. Yok kardeşim hasta rolü yapmakta geçmiyor içimden, en son hasta rolü yaptığımda doktora götürmüşlerdi saatlerce hastane, tahliller canım çıkmıştı! Sonuç ayakları sürüye sürüye gittik güne. Kadınlar takmış takıştırmış,sürmüş sürüştürmüş.. pastası,kısırı,keki,kurabiyesi... işte güne yakışır her şey vardı. En azından yiyecekler enfes gözüküyordu.. sıkıntıdan patlarken ziyafet çekebilirdim. Herkes tabakları aldı,hatır sormalar başladı. Ben kenara çekildim şöyle gözden ırak önümde ki tabaktaki harikaların tadına bakmaya çalışırken, orta yaşlı bir teyze aldı sazı eline "ya Kıvanç'ın son dizisini izlediniz mi ne kadar zayıflamış.. walla kıçı benim memem kadar kalmış.. yok beğenmedim,eski hali daha güzeldi" bunu duymamla koca patatesin boğazıma takılması bir oldu. Hani oracıkta boğulacağım bok yoluna. Ben gebere duruyum bunlar hem gülüp, hem sohbete tam gaz devam ediyor. Başkası sözü alıyor "yok walla ben beğendim 6 ay çalışmış o vücudu yapmak için.. gözüm gönlüm açılıyor izlerken!!!" Yuuuhhhh teyzem sen ne yaptın. Bu bilgi bende yok!! Ben bir taraftan bulduğum her türlü içecekle kendimi boğulmaktan kurtarmaya çalışırken, bir taraftanda şoke olmuş şekilde söylenenleri de dinlemeye çalışıyorum. Hayır kızım ,git tuvalete kendine gel geberip gideceksin yok ama şoktayım kafa durmuş!! Bir başkası "ben Serhan Yavaş'ı beğeniyorum çok gizemli bakıyor..." hastir o kimm.. yauv ben ne kadar cahil kalmışım... "üstelik geçen mayolu halini gösterdiler vücudu da on numara Kıvanç falan hikaye yanında", "üstelik evlenmeden çıktığım çocuğa çok benziyor.. ahh kafa işte gel keli bul sen" anam kel dediği teyzemin kocası, konuşan teyzem!!! Hani kahve falları, dantel örnekleri.. ben hala biri çıkaracak ve sohbet benim beklentime uygun devam edecek diye bekliyorum.   Ama Hürrem'in memişleri silikon mu, değil mi.. yok silikon ama bütün meme o kadarmış.. altan destekle o hale gelmiş..orada öğreniyorum. Anam 60'lık teyze "param olsa on dakika durmam, silikon  yaptırırım" diye devam ediyor. Teyzem yapacan da ne olacak walla cenazeni yıkayan bayılır her yer buruşmuş, memeler taş gibi!" Biri hepimizin içinde  memeleri yarıya kadar açıyor "walla benimkiler hürreme on basar hala taş gibi" diyerek. Ben boğulmaktan kurtuluyorum ancak bu sefer de dilim tutuluyor. Ve gün bitiyor. Hayır gün ne zaman  başladı hangi ara bitti anlamadım.. herkese söyledim bir dahaki güne de davetliyim:)))  ama bu sefer  çalışıp gitmem lazım, bu arada Serhan Yavaş kim ula hemen bakmalıyım:)) ÇekilmeZZ

3 yorum:

  1. Ahhaha bayıldım,İnan-ki bütün günler aynı,
    yalnız senin teyzeler çok fena... :DD

    YanıtlaSil
  2. Bende Begendim Güzelmiş bu olay :)

    YanıtlaSil