4 Ekim 2011 Salı

Erkeklerin duyguları nereye kaçtı?


Erkekler duygusuz mu? Çok düşündüm .. yok efendim erkek duygularını belli etmezmiş.. yok efendim küçük düşmek istemezmiş türünden dünya psikanaliz dinledik durduk... bence bunların topu fasafiso! Şimdi düşünüyorum; bu adam benimle kavga edip, iki gün görüşmesek "gece ne yaptın?" soruma uyudum diyor! Ben sinirden 3-5 nöbetleri tutmuşum, umurunda değil! Ahanda takımı şampiyon olamıyor, "canım kötü gözüküyorsun neyin var?" diye sorsam "ya canım sorma gözüme uyku girmedi"diyor utanmadan! ve hala konuşuyor "nasıl son hafta şampiyonluğu kaçırdık,inanamıyorum kafayı yiyeceğim?!!!" Adamın bir hafta  gözüne uyku girmiyor, niye çünkü takımı şampiyon olamadı.. sevgili elden gidecek yatıp horul horul uyuyor!!!
Benim için bir saat mağaza dolaşamayan adam karda kışda takımı için 90 dakika ayakta kıçı donuyor, gıkı çıkmıyor. Kafe'de benimle yarım saat oturmak adama zor geliyor ancak saatlerce tv karşısında futbol analizi dinleyebiliyor. Takımı yenildi diye utanmadan salya sümük ağlıyor,üstelik nerede tribünde,canlı yayında 80 milyonun karşısında! Sorarım size bu adamların duygularını belli etmekteki kaygıları, endişeleri nerede!!!Kıçlarına mı kaçıyor takımları söz konusu olunca! Ağlamaksa ağlamak, takımı için kavga etmekse kavga etmek ve  bunları da erkeklikmiş gibi yapıyorlar. Yok karar verdim psikoloji, sosyoloji ne varsa  bizzat kendim okuyup araştıracağım, bu erkeklerdeki çatlak nereden kaynaklanıyor...ÇekilmeZZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder