15 Eylül 2012 Cumartesi

Aşkın gücüne gitmesin...

Erkeklerin dilinden eksik olmayan cümleleriz.. kıskanç Türk kadınıyla başlayan. Anlamadan, dinlemeden.. uzun boylu sarışın kadınla kıyaslanan habire. Oysa seviyorum ben orta boylu olmayı, arkadan çıkan kalçamı,hafif yanık tenimi, bala kayan sıcacık gözlerimi, memleketimin toprağı olmayı seviyorum. Tekrar doğsam yine böyle olmak isterdim.. hadi güneş çillerim eksik olsa da olur:)) Senin kıskançlık dediğin  aslında güvensizlik  ama kendime değil sana,sizlere.. Türk erkeğine. Önce kadının üstüne kadın alan, sonra kadının üstüne metres yapan.. ardından alyansını satıp otel odalarında beş dakikalık zevke sattığı güven işte... nesilden nesile aktarılan. Türk erkeği yaparla büyütülen kadın, kıskanç değildir de güvenemez işte.. gel sevdiysen önce geçmişi silmen lazım. Sonra beni ben yapan özelliklerimi kabul etmen lazım. Bırak kıyaslamayı aşkın gücüne gider böyle şeyler... sonra bak kıskanıyor muyum, tapıyor muyum....

2 yorum:

  1. Çok hoş yazdıkların..Uzun süredir yazmıyorsun ama.
    Takibe aldım..
    Sayfama beklerim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. lan amına koduğumun çıkarcı kaşarı madem yediremeyip face sayfanda yorum yapmamı engelliyorsunda neden sayfadan attımıyorsun, abone sayın düşmesin diye kaşar olduğunu belli etmene gerek yoktu herkes biliyor

    YanıtlaSil