7 Ocak 2012 Cumartesi

bir yıbaşı kabusu...

Bundan birkaç yıl öncesiydi.. çok yakın bir iki arkadaşla yeni yılı bir gece kulübünde kutlamaya karar verdik.  Giyindik, süslendik..sıkır sıkır olduk... sıra klubu sallamaya gelmişti. Ne bileydik kulüp bizi sallayacak.  Bir kaç masa ileride tanıdık ama samimi olmadığımız grubu görmek beni hoşnut etmedi. Tanıdık olunca eğlencenin bokunu çıkaramam bir türlü... yani masaya falan çıkamam.Yine de yeni yıl bu deyip kasmayı bıraktım kenara.. anamm bırakmaz olaydımm. Üç kız dımtıs dımtıs eğlenirken etrafta bir sürü sürüden kopan kuzuyu bekleyen kurt vardı. Ama yeni yıla çift girmeye niyetimiz yoktu. Müzik, içki, kahkahalar derken kaç duble içtiğimi hatırlamıyordum.. ancak uzanan kelimelerimden.. baş dönmelerimden iyice abarttığımı hissediyordum. Çakır keyif olmuştum ancak sarhoş değildim, henüz parmak sayıları karışmıyordu:) Yılbaşı gecesi "hadi ben kalktım" deyip saat 11'de çantanı alıp gidemeyeceğinden, eğlenceye , ve dönen başa rağmen içmeye devam ettim.  Gece 12'yi vurduğunda artık hangi içkinin dibini vurduğumu hatırlalamamakla birlikte  ince çorap falan derken üşendiğim çiş saatinin geciktiremeyeceğini anlamıştım. Çünkü çişin verdiği şişkinlik beni hamile kadın moduna getirmek üzereydi.  . Wc ye giden yolu düz gitme çabasıyla ilerlerken tanıdık masadan bir bey gelip kolumdan tutup harika erkek havalarında bana eşlik etti. lan helaya eşlik eden erkekten hiç hazetmem. insan rahat rahat yapamıyor. Ses dışarı çıkmasın diye kastıkça kasıyor. Bide hadi eşlik ettiniz kapının dibinde beklemeyin bari.. şöyle 3-4- adım ileride bekleyin. Herneyse midem berbattı ve benim istifrağ etmem lazımdı ancak beceremiyordum. Sonunda kapıda bekleyen artık kök salan ağacı wc çağırdım. Bana parmak at dedim... adamın neler hissetiğini farkedecek durumda değilim.. ısrarla hadi ya ne duruyorsun hastanelik olmamımı parmak at diyorum.. iki dakika geçmeden kıçımda bir el hissettim... hissetmemle kıyameti koparmam bir oldu ve o gürültüye rağmen sesime gelen güvenlik görevlileri wc doluştu. Çocuğun arkadaşları, benim arkadaşlarım, meraklılar, klup personeli derken... iki gurup ; biz ve tanıdık masadaki arkadaşlar kapı dışarı edildik! Ben yabancı bir el girerse boğazıma midem bulanır ve kusarım diye çocuğa parmak at derken.. o yanlış anlamıştı gavat!! Tabii adamların hayır cevabı  yok ki.. hazırda bekliyorlar.. kafaları da başka şeylere çalışmıyor. Neyse ki o gün bugün az içerim içersemde tuvalete kızlarla giderim.. yok kardeşim kız arkadaş gibisi:) ÇekilmeZZ

3 yorum:

  1. :)) şimdi buraya yazılarını öven bi iki kelime yazsam bu gavat da (senin deyiminle:))) internetten kız bulma -düşürme derdinde diycen ama söylemeden de geçemiycem. Yazıların gerçekten çok samimi okurken insan kendiyle konuşuyormuş hissini gerçekten çok iyi uyandırıyor.. seni tanıma şansımı da düşündüm ama baştan kaybettim kıçım taş gibi diyemem :D:D yazmaya devam et ama... :) platonik bi okuyucu daha kazandın.

    YanıtlaSil
  2. :)))) şimdi senin yorumunu öven bir iki kelime yazsam bu kadın azıtmış dersin! ama söylemeden geçemeyeceğim yorumun deli güzel bence sen de yazmalısın:))

    YanıtlaSil
  3. :)) şimdi bu kız bana yeşil ışık verdi burdan yürüyüp gideyim desem yanılmamışım bu çocuk harbiden de gavat çıktı diyicen. (değil birinin bana gavat demesi kendi kendime bile gavat desem zoruma gider ama çok garip yazılarının içinde gavat çok sempatik geldi:)) kendim yazma konusuna gelince kendi içimde yaptığım konuşmaları birinin nette dahi dillendirmesi bayağı hoşuma gitti. en iyisi sen yaz biz okuyalım.Böylesi daha güzel..:))

    YanıtlaSil